آرایشگاه رفتن: چکیده تجربیات نی نی سایتیها (25 مورد)
رفتن به آرایشگاه، تجربهایه که تقریبا همهی خانمها باهاش سروکار دارن. اما همیشه همهچیز اونطور که انتظار داریم پیش نمیره. تو نی نی سایت، کلی بحث و تبادل نظر در مورد آرایشگاهها و تجربیات مختلف وجود داره. این پست، خلاصهای از 25 مورد از پرتکرارترین و جالبترین این تجربیات هست:
نکات مهم و تجربیات نی نی سایتیها:
- ✔️“موهامو رنگ کردم، زرد شده بود!” (مشکل رایج رنگ نامناسب)
- ✔️“عروسی دوستم بود، شینیونم افتضاح شد، انگار برق گرفته بود!” (اهمیت انتخاب شینیون کار ماهر)
- ✔️“کلی پول کوتاهی دادم، فقط یه سانت کوتاه کرد!” (توقع داشتن از میزان کوتاهی مو)
- ✔️“ابروهامو خیلی نازک برداشت، شبیه نخ شده!” (اهمیت مدل ابرو و سلیقه آرایشگر)
- ✔️“میکاپم خیلی غلیظ بود، انگار گریم تئاتر کرده بودم!” (انتخاب آرایشگر با توجه به سبک میکاپ)
- ✔️“موادشون تاریخ گذشته بود، موهام سوخت!” (اهمیت به تاریخ انقضای مواد مصرفی)
- ✔️“اصلا به حرفم گوش نداد، هرچی خودش خواست انجام داد!” (لزوم ارتباط موثر با آرایشگر)
- ✔️“محیط آرایشگاه خیلی کثیف بود، حالم بد شد!” (اهمیت به بهداشت محیط آرایشگاه)
- ✔️“پرسنل خیلی بیادب بودن، اصلا احترام نمیذاشتن!” (اهمیت به رفتار پرسنل آرایشگاه)
- ✔️“قیمتش خیلی گرون بود، ارزش نداشت!” (توجه به قیمت خدمات و مقایسه با کیفیت)
- ✔️“موهامو دکلره کرد، بعدش مثل کش پاره شد!” (اهمیت به مهارت آرایشگر در انجام دکلره)
- ✔️“فقط بلد بودن تبلیغ کنن، کارشون اصلا خوب نبود!” (اعتماد نکردن به تبلیغات اغراقآمیز)
- ✔️“موهامو فر کردم، بعدش وز شد و اصلا قشنگ نشد!” (انتخاب روش مناسب فر کردن مو)
- ✔️“بعد از کراتینه موهام، خیلی خشک و شکننده شدن!” (آگاهی از عوارض کراتینه)
- ✔️“کاش قبلش نمونه کارهاشو میدیدم!” (بررسی نمونه کارهای آرایشگر)
- ✔️“خیلی دیر کارمو انجام داد، معطل شدم!” (اهمیت مدیریت زمان در آرایشگاه)
- ✔️“فقط دنبال تیغ زدن بودن، موهامو خراب کردن!” (مراقب باشید موهاتون رو تیغ نزنن)
- ✔️“اصلا به بهداشت فردی توجه نمیکردن!” (توجه به بهداشت فردی آرایشگر)
- ✔️“از رنگ موی ارزون قیمت استفاده کردن!” (بهرهگیری از رنگ موی با کیفیت)
- ✔️“موهامو کوتاه کردم، اصلا بهم نمیاد!” (انتخاب مدل موی مناسب با فرم صورت)
- ✔️“فقط مشتری های خاص رو تحویل میگرفتن!” (انتظار برخورد یکسان با همه مشتری ها)
- ✔️“برای خدمات اضافه، بدون اطلاع قبلی پول گرفتن!” (هماهنگی قیمت ها قبل از شروع کار)
- ✔️“موهامو سوزوندن، دیگه بهشون اعتماد ندارم!” (اهمیت اعتماد به آرایشگر)


این فقط گوشهای از تجربیات مختلفی بود که خانمها در نی نی سایت به اشتراک گذاشته بودن. امیدوارم این موارد بتونه به شما کمک کنه تا انتخاب بهتری برای آرایشگاهتون داشته باشید و تجربه بهتری رو رقم بزنید.
یادتون باشه، قبل از رفتن به هر آرایشگاهی، تحقیق کنید، نمونه کارهاشونو ببینید و حتما باهاشون در مورد خواستههاتون صحبت کنید.
انتخاب درست، میتونه حسابی حالتون رو خوب کنه!
آرایشگاه از نگاه نینیسایتیها: 25 تجربه خواندنی!
1. قیمتهای نجومی، کیفیت معمولی!
خیلی از خانومها از قیمتهای بالای آرایشگاهها شاکی بودن. میگفتن نسبت به پولی که میدن، خدمات خیلی خاصی دریافت نمیکنن. بعضیها هم اشاره داشتن که قیمتها با چیزی که اولش گفتن، آخرش فرق میکنه و یهو یه سری هزینههای دیگه هم اضافه میشه. یکی میگفت رفته ابروهاشو برداره 150 تومن گرفته، درحالی که یه جای دیگه همون کارو با نصف قیمت انجام میده!یه خانومی میگفت برای رنگ مو رفته یه آرایشگاه معروف، آخرش فهمیده موهاش آسیب دیده و رنگ دلخواهش هم نشده. یکی دیگه هم میگفت یه مدل موی ساده رو خیلی گرون براش حساب کردن و بعدا فهمیده جای ارزونتری هم میتونسته بره. خلاصه که بحث قیمت، یکی از مهمترین دغدغههای نینیسایتیها در مورد آرایشگاه بود. خیلیها دنبال آرایشگاه ارزون و باکیفیت میگشتن و از بقیه کمک میخواستن.
2. تخصص و مهارت آرایشگر، حرف اول رو میزنه!
همه معتقد بودن که مهمترین چیز توی یه آرایشگاه، مهارت و تخصص آرایشگره. خیلیها تاکید داشتن که حتما قبل از رفتن به یه آرایشگاه، نمونه کارهای آرایشگر رو ببینید. یکی میگفت آرایشگری که کارش خوب نباشه، فقط پولتون رو دور میریزید و ممکنه به موهاتون هم آسیب بزنه. یکی دیگه هم میگفت یه آرایشگر خوب، باید بتونه با توجه به چهره و سلیقه شما، بهترین مدل مو و آرایش رو بهتون پیشنهاد بده. بعضیها هم تاکید داشتن که آرایشگر باید به روز باشه و با جدیدترین متدها و تکنیکها آشنایی داشته باشه. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که خیلی تعریفشو شنیده بوده، ولی آرایشگرش اصلا بلد نبوده براش سایه چشم بزنه!خلاصه که همه نینیسایتیها دنبال آرایشگر ماهر و با تجربه بودن. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگرهای ناوارد گفته بودن.
3. بهداشت، یه فاکتور خیلی مهم!
بهداشت آرایشگاه، یکی دیگه از مواردی بود که نینیسایتیها خیلی بهش اهمیت میدادن. خیلیها تاکید داشتن که آرایشگاه باید تمیز و مرتب باشه و از وسایل استریل شده استفاده کنه. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که پر بوده از موهای ریخته شده و اصلا حس خوبی نداشته. یکی دیگه هم میگفت وسایل آرایشگاه کثیف بوده و از استفاده ازشون حس خوبی نداشته. بعضیها هم میگفتن آرایشگر باید قبل از شروع کار، دستهاشو بشوره و از دستکش استفاده کنه. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که حولههای کثیف رو برای همه استفاده میکرده!خلاصه که بهداشت آرایشگاه، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههای غیربهداشتی گفته بودن.
4. رفتار پرسنل، تاثیر مستقیم روی تجربه شما!
رفتار پرسنل آرایشگاه، یکی دیگه از مواردی بود که نینیسایتیها بهش توجه میکردن. خیلیها تاکید داشتن که پرسنل آرایشگاه باید خوشبرخورد و مودب باشن. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که پرسنلش خیلی بداخلاق بودن و اصلا حس خوبی نداشته. یکی دیگه هم میگفت پرسنل آرایشگاه خیلی با هم پچپچ میکردن و این باعث شده احساس ناراحتی کنه. بعضیها هم میگفتن پرسنل آرایشگاه باید به حرفهای مشتری گوش بدن و سعی کنن بهترین خدمات رو بهش ارائه بدن. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که پرسنلش خیلی با همدیگه دعوا میکردن!خلاصه که رفتار پرسنل، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با پرسنل بداخلاق آرایشگاه گفته بودن.
5. کیفیت مواد استفاده شده، مهمه!
کیفیت مواد آرایشی و بهداشتی استفاده شده در آرایشگاه، یکی دیگه از مواردی بود که نینیسایتیها بهش اهمیت میدادن. خیلیها تاکید داشتن که آرایشگاه باید از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده کنه. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که از مواد ارزون و بیکیفیت استفاده میکرده و موهاش آسیب دیده. یکی دیگه هم میگفت مواد آرایشی آرایشگاه باعث شده پوستش حساسیت نشون بده. بعضیها هم میگفتن آرایشگاه باید از مواد ارگانیک و طبیعی استفاده کنه. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که رنگ موهاش خیلی زود پریده!خلاصه که کیفیت مواد، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههایی که از مواد بیکیفیت استفاده میکردن گفته بودن.
6. مشاوره قبل از انجام کار، ضروریه!
خیلی از نینیسایتیها معتقد بودن که آرایشگر باید قبل از انجام هر کاری، با مشتری مشورت کنه و نظرش رو بپرسه. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که بدون مشورت باهاش، یه مدل موی نامناسب براش زده. یکی دیگه هم میگفت آرایشگر باید بتونه با توجه به چهره و سلیقه مشتری، بهترین پیشنهادها رو بهش بده. بعضیها هم میگفتن آرایشگر باید در مورد عوارض احتمالی هر کاری، به مشتری توضیح بده. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که آرایشگرش اصلا به حرفهاش گوش نداده!خلاصه که مشاوره قبل از انجام کار، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههایی که بدون مشورت، کارشون رو انجام میدادن گفته بودن.
7. وقتشناسی آرایشگر، نشونه احترامه!
وقتشناسی آرایشگر، یکی دیگه از مواردی بود که نینیسایتیها بهش اهمیت میدادن. خیلیها تاکید داشتن که آرایشگر باید سر وقت قرار حاضر بشه و وقت مشتری رو تلف نکنه. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که آرایشگرش با نیم ساعت تاخیر اومده و وقتش تلف شده. یکی دیگه هم میگفت آرایشگر باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشه و مشتریها رو منتظر نذاره. بعضیها هم میگفتن آرایشگاه باید سیستم نوبتدهی منظمی داشته باشه. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که چند نفر رو همزمان راه انداخته بودن و خیلی معطل شده!خلاصه که وقتشناسی آرایشگر، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههایی که وقتشناس نبودن گفته بودن.
8. تبلیغات دروغین، ممنوع!
خیلی از نینیسایتیها از تبلیغات دروغین آرایشگاهها شاکی بودن. میگفتن آرایشگاهها تو تبلیغاتشون یه چیز دیگه میگن و وقتی میری اونجا، یه چیز دیگه میبینی. یکی میگفت یه آرایشگاهی تو تبلیغاتش گفته بوده که از بهترین مواد استفاده میکنه، ولی وقتی رفته دیده که موادش خیلی معمولی بوده. یکی دیگه هم میگفت یه آرایشگاهی تو تبلیغاتش قیمتهاش رو خیلی پایین گفته بوده، ولی وقتی رفته دیده که قیمتها خیلی بالاتر بوده. بعضیها هم میگفتن آرایشگاهها باید تو تبلیغاتشون صادق باشن و چیزی رو پنهون نکنن. یه خانومی میگفت گول تبلیغات یه آرایشگاه رو خورده و کلی پول الکی داده!خلاصه که تبلیغات دروغین، برای همه نینیسایتیها خیلی آزاردهنده بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههایی که تبلیغات دروغین داشتن گفته بودن.
9. فضای آرایشگاه، باید دلنشین باشه!
فضای آرایشگاه، یکی دیگه از مواردی بود که نینیسایتیها بهش اهمیت میدادن. خیلیها تاکید داشتن که آرایشگاه باید یه فضای دلنشین و آرامشبخش داشته باشه. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که خیلی شلوغ و پر سر و صدا بوده و اصلا نتونسته ریلکس کنه. یکی دیگه هم میگفت آرایشگاه باید دکوراسیون زیبا و مدرنی داشته باشه. بعضیها هم میگفتن آرایشگاه باید تهویه مناسب داشته باشه و بوی مواد شیمیایی اذیتشون نکنه. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که خیلی تاریک و دلگیر بوده!خلاصه که فضای آرایشگاه، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههایی که فضای نامناسبی داشتن گفته بودن.
10. خدمات پس از فروش، نشونه مشتری مداریه!
خدمات پس از فروش، یکی دیگه از مواردی بود که نینیسایتیها بهش اهمیت میدادن. خیلیها تاکید داشتن که آرایشگاه باید بعد از انجام کار هم به مشتری خدمات ارائه بده و در صورت بروز مشکل، پیگیری کنه. یکی میگفت رفته یه آرایشگاهی که بعد از اینکه رنگ موهاش خراب شده، اصلا پیگیری نکردن و هیچ کمکی بهش نکردن. یکی دیگه هم میگفت آرایشگاه باید در صورت نارضایتی مشتری، هزینه رو بهش برگردونه. بعضیها هم میگفتن آرایشگاه باید برای مشتریهای دائمی، تخفیفهای ویژه در نظر بگیره. یه خانومی میگفت رفته یه آرایشگاهی که اصلا به حرفهاش گوش ندادن و هیچ جوره راضیش نکردن!خلاصه که خدمات پس از فروش، برای همه نینیسایتیها خیلی مهم بود. خیلیها هم از تجربههای بدشون با آرایشگاههایی که خدمات پس از فروش نداشتن گفته بودن.
11. پارکینگ، یه مزیت محسوب میشه!
اگر آرایشگاه پارکینگ داشته باشه، خیلی خوبه. خیلی از خانومها این موضوع رو یه مزیت میدونستن. مخصوصا اگه آرایشگاه توی یه جای شلوغ باشه، داشتن پارکینگ خیلی کمک میکنه. یکی میگفت همیشه به خاطر پیدا نکردن جای پارک، کلی استرس داره وقتی میره آرایشگاه. یکی دیگه هم میگفت مجبور شده کلی جریمه بشه چون جلوی آرایشگاه جای پارک پیدا نکرده بوده. خلاصه که پارکینگ، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون پارکینگ داشته باشه، دیگه لازم نیست نگران جای پارک باشن. نداشتن پارکینگ میتونه باعث بشه بعضیها کلا قید رفتن به اون آرایشگاه رو بزنن.
12. اینترنت رایگان، یه امتیاز مثبته!
داشتن اینترنت رایگان توی آرایشگاه، یه امتیاز مثبت برای خیلی از خانومها بود. خیلیها میگفتن وقتی توی آرایشگاه معطل میشن، اینترنت رایگان خیلی بهشون کمک میکنه که سرگرم بشن. یکی میگفت میتونه با اینترنت رایگان، کارهاش رو انجام بده و وقتش رو تلف نکنه. یکی دیگه هم میگفت میتونه با دوستاش چت کنه و ازشون نظر بخواد در مورد مدل مو یا رنگ موش. خلاصه که اینترنت رایگان، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون اینترنت رایگان داشته باشه، دیگه لازم نیست نگران تموم شدن حجم اینترنتشون باشن. نداشتن اینترنت رایگان، یه جورایی یه کمبود به حساب میاد.
13. پذیرایی مناسب، نشونه احترام به مشتریه!
پذیرایی مناسب توی آرایشگاه، نشونه احترام به مشتریه و خیلی از خانومها این موضوع رو دوست دارن. یه لیوان چای یا آبمیوه، میتونه خستگی رو از تن آدم در بیاره. یکی میگفت خیلی خوشحال میشه وقتی توی آرایشگاه با یه نوشیدنی ازش پذیرایی میکنن. یکی دیگه هم میگفت حس میکنه که بهش احترام گذاشته میشه وقتی یه آرایشگاه به فکر پذیرایی از مشتریهاش هست. خلاصه که پذیرایی مناسب، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون پذیرایی داشته باشه، دیگه لازم نیست نگران گرسنگی و تشنگیشون باشن. نداشتن پذیرایی، یه جورایی یه کمبود به حساب میاد.
14. موسیقی ملایم، آرامشبخشه!
پخش موسیقی ملایم توی آرایشگاه، میتونه فضا رو آرامشبخش کنه و خیلی از خانومها این موضوع رو دوست دارن. موسیقی ملایم، میتونه استرس رو کم کنه و باعث بشه آدم ریلکس بشه. یکی میگفت خیلی خوشحال میشه وقتی توی آرایشگاه یه موسیقی ملایم پخش میشه. یکی دیگه هم میگفت حس میکنه که فضا خیلی دلنشینتر میشه وقتی یه آرایشگاه به فکر پخش موسیقی ملایم هست. خلاصه که موسیقی ملایم، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون موسیقی ملایم پخش کنه، دیگه لازم نیست نگران صداهای آزاردهنده باشن. پخش موسیقی نامناسب یا نداشتن موسیقی، میتونه یه امتیاز منفی به حساب بیاد.
15. برخورد محترمانه تلفنی، خیلی مهمه!
برخورد محترمانه تلفنی، خیلی مهمه و اولین ارتباط مشتری با آرایشگاهه. اگه کسی که تلفن رو جواب میده، خوشبرخورد و مودب باشه، مشتری حس خوبی پیدا میکنه. یکی میگفت خیلی بدش میاد وقتی کسی که تلفن رو جواب میده، بداخلاق و بیحوصله باشه. یکی دیگه هم میگفت حس میکنه که بهش بیاحترامی میشه وقتی کسی که تلفن رو جواب میده، درست جواب سوالاتش رو نمیده. خلاصه که برخورد محترمانه تلفنی، خیلی مهمه و میتونه تاثیر زیادی روی تصمیم مشتری بذاره. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون تلفن رو با خوشرویی جواب بدن، احتمال اینکه به اون آرایشگاه برن بیشتر میشه. برخورد نامناسب تلفنی، میتونه باعث بشه مشتری کلا قید رفتن به اون آرایشگاه رو بزنه.
16. امکان پرداخت آنلاین، یه راحتیه!
امکان پرداخت آنلاین، یه راحتیه برای خیلی از خانومها. لازم نیست نگران پول نقد باشن و میتونن خیلی راحت هزینه خدمات رو پرداخت کنن. یکی میگفت همیشه ترجیح میده از جاهایی خرید کنه که امکان پرداخت آنلاین داشته باشن. یکی دیگه هم میگفت خیلی وقتها پول نقد همراهش نیست و امکان پرداخت آنلاین خیلی بهش کمک میکنه. خلاصه که امکان پرداخت آنلاین، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون امکان پرداخت آنلاین داشته باشه، دیگه لازم نیست نگران پول نقد باشن. نداشتن امکان پرداخت آنلاین، یه جورایی یه کمبود به حساب میاد.
17. وجود اتاق بازی برای بچهها، یه نعمته!
وجود اتاق بازی برای بچهها، یه نعمته برای مادرانی که بچه دارن. میتونن با خیال راحت به کارهای خودشون برسن و نگران بچههاشون نباشن. یکی میگفت همیشه به خاطر بچههاش نمیتونه به آرایشگاه بره، ولی اگه یه آرایشگاه اتاق بازی داشته باشه، حتما میره. یکی دیگه هم میگفت خیلی استرس میگیره وقتی بچههاش توی آرایشگاه بیقراری میکنن، ولی اتاق بازی میتونه این مشکل رو حل کنه. خلاصه که وجود اتاق بازی برای بچهها، یه آپشن خیلی خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. مادرها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون اتاق بازی داشته باشه، دیگه لازم نیست نگران بچههاشون باشن. نداشتن اتاق بازی، میتونه باعث بشه بعضی از مادرها کلا قید رفتن به اون آرایشگاه رو بزنن.
18. امکان رزرو آنلاین، صرفهجوییه در وقته!
امکان رزرو آنلاین، صرفهجوییه در وقته و خیلی از خانومها این موضوع رو دوست دارن. لازم نیست تلفن بزنن و منتظر بمونن، میتونن خیلی راحت از طریق اینترنت وقت بگیرن. یکی میگفت همیشه سرش شلوغه و امکان رزرو آنلاین خیلی بهش کمک میکنه. یکی دیگه هم میگفت از اینکه مجبور باشه با تلفن وقت بگیره، خیلی بدش میاد و امکان رزرو آنلاین رو ترجیح میده. خلاصه که امکان رزرو آنلاین، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون امکان رزرو آنلاین داشته باشه، دیگه لازم نیست وقتشون رو تلف کنن. نداشتن امکان رزرو آنلاین، یه جورایی یه کمبود به حساب میاد.
19. دسترسی آسان، خیلی مهمه!
دسترسی آسان به آرایشگاه، خیلی مهمه. اگه آرایشگاه توی یه جای خوب و قابل دسترس باشه، رفت و آمد خیلی راحتتر میشه. یکی میگفت اگه آرایشگاه دور باشه و دسترسی بهش سخت باشه، ترجیح میده نره. یکی دیگه هم میگفت اگه آرایشگاه نزدیک خونش باشه، خیلی راحتتر میتونه بهش سر بزنه. خلاصه که دسترسی آسان، یه فاکتور مهم برای انتخاب آرایشگاهه. خانومها میگفتن آرایشگاهی که دسترسی بهش آسون باشه، خیلی راحتتر میشه رفت. دسترسی سخت، میتونه باعث بشه بعضیها کلا قید رفتن به اون آرایشگاه رو بزنن.
20. نظرات مشتریهای قبلی، خیلی کمک کننده است!
خوندن نظرات مشتریهای قبلی، خیلی کمک کننده است برای انتخاب یه آرایشگاه خوب. میتونیم بفهمیم که بقیه چه تجربهای از اون آرایشگاه داشتن و تصمیم بهتری بگیریم. یکی میگفت همیشه قبل از رفتن به یه آرایشگاه جدید، نظرات بقیه رو میخونه. یکی دیگه هم میگفت خیلی وقتها با خوندن نظرات بقیه، از یه انتخاب اشتباه جلوگیری کرده. خلاصه که نظرات مشتریهای قبلی، یه منبع اطلاعاتی ارزشمند برای انتخاب آرایشگاهه. خانومها میگفتن نظرات بقیه خیلی بهشون کمک میکنه که یه آرایشگاه خوب رو انتخاب کنن. نبودن نظرات، میتونه باعث بشه مشتریها نتونن تصمیم درستی بگیرن.
21. رعایت پروتکلهای بهداشتی، خیالمون رو راحت میکنه!
رعایت پروتکلهای بهداشتی، خیالمون رو راحت میکنه و باعث میشه با اطمینان بیشتری به آرایشگاه بریم. بهرهگیری از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده، نشونه اهمیت دادن آرایشگاه به سلامتی مشتریهاشه. یکی میگفت خیلی نگران سلامتیاشه و فقط به آرایشگاههایی میره که پروتکلهای بهداشتی رو رعایت میکنن. یکی دیگه هم میگفت اگه آرایشگاه پروتکلهای بهداشتی رو رعایت نکنه، احساس ناامنی میکنه. خلاصه که رعایت پروتکلهای بهداشتی، یه فاکتور مهم برای انتخاب آرایشگاهه. خانومها میگفتن آرایشگاهی که پروتکلهای بهداشتی رو رعایت کنه، خیلی قابل اعتمادتره. عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، میتونه باعث بشه بعضیها کلا قید رفتن به اون آرایشگاه رو بزنن.
22. تنوع خدمات، یه امتیازه!
تنوع خدمات، یه امتیازه برای یه آرایشگاه. اگه آرایشگاه بتونه خدمات مختلفی رو ارائه بده، مشتریها دیگه لازم نیست برای هر کاری به یه جای دیگه برن. یکی میگفت ترجیح میده به یه آرایشگاهی بره که هم خدمات مو داشته باشه، هم خدمات ناخن و هم خدمات پوستی. یکی دیگه هم میگفت اگه آرایشگاه خدمات متنوعی داشته باشه، خیلی راحتتر میتونه کارهای زیباییاش رو انجام بده. خلاصه که تنوع خدمات، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه آرایشگاه مورد نظرشون خدمات متنوعی داشته باشه، دیگه لازم نیست به چند جای مختلف برن. نداشتن تنوع خدمات، یه جورایی یه کمبود به حساب میاد.
23. داشتن پرسنل متخصص در هر زمینه، عالیه!
داشتن پرسنل متخصص در هر زمینه، عالیه برای یه آرایشگاه. اگه هر کسی توی کار خودش متخصص باشه، کیفیت خدمات خیلی بالاتر میره. یکی میگفت خیلی مهمه که کسی که موهاش رو رنگ میکنه، واقعا متخصص رنگ کردن مو باشه. یکی دیگه هم میگفت اگه کسی که ابروهاش رو برمیداره، کارش خوب نباشه، خیلی بد میشه. خلاصه که داشتن پرسنل متخصص، یه فاکتور مهم برای انتخاب آرایشگاهه. خانومها میگفتن آرایشگاهی که پرسنل متخصص داشته باشه، خیلی قابل اعتمادتره. نبودن پرسنل متخصص، میتونه باعث بشه مشتریها نتونن خدمات با کیفیتی دریافت کنن.
24. دکوراسیون زیبا و شیک، حس خوبی میده!
دکوراسیون زیبا و شیک، حس خوبی میده و باعث میشه مشتری از بودن توی آرایشگاه لذت ببره. فضای آرایشگاه باید طوری باشه که آدم احساس آرامش و راحتی کنه. یکی میگفت خیلی مهمه که دکوراسیون آرایشگاه زیبا و مدرن باشه. یکی دیگه هم میگفت اگه دکوراسیون آرایشگاه قدیمی و دلگیر باشه، اصلا دوست نداره به اونجا بره. خلاصه که دکوراسیون زیبا و شیک، یه آپشن خوب برای یه آرایشگاه به حساب میاد. خانومها میگفتن اگه دکوراسیون آرایشگاه زیبا باشه، از بودن توی اونجا لذت میبرن. دکوراسیون نامناسب، میتونه یه امتیاز منفی به حساب بیاد.
25. توجه به نظرات مشتری و پیگیری انتقادات، خیلی ارزشمنده!
توجه به نظرات مشتری و پیگیری انتقادات، خیلی ارزشمنده و نشون میده که آرایشگاه به مشتریهاش اهمیت میده. اگه آرایشگاه به نظرات مشتریها گوش بده و سعی کنه مشکلات رو حل کنه، خیلی خوبه. یکی میگفت خیلی خوشحال میشه وقتی آرایشگاه به انتقاداتش گوش میده و سعی میکنه بهتر بشه. یکی دیگه هم میگفت اگه آرایشگاه به نظرات مشتریها اهمیت نده، دیگه به اونجا نمیره. خلاصه که توجه به نظرات مشتری، یه فاکتور مهم برای انتخاب آرایشگاهه. خانومها میگفتن آرایشگاهی که به نظراتشون اهمیت بده، خیلی قابل اعتمادتره. بیتوجهی به نظرات مشتری، میتونه باعث بشه مشتریها از اون آرایشگاه دور بشن.






